แปลเพลง Some Kind Of Miracle - Kelly Clarkson ความหมายเพลง

อธิษฐานเผื่อนางฟ้า
 ที่จะมาในตอนกลางคืน
 และส่องแสงหวานให้ฉัน
 พบแต่คนแปลกหน้า
 แล้วคุณก็มาหาฉัน

 เมื่อฉันยอมแพ้
 คุณให้ความรักกับฉัน (คุณให้ความรักแก่ฉัน)
 โลกของฉันพังทลายลง
 คุณหันกลับมา ที่รัก

 โอ้
 คุณเป็นสิ่งมหัศจรรย์บางอย่าง
 โอ้ คุณ คุณ คุณเป็น
 คุณคือสิ่งมหัศจรรย์สำหรับฉัน

 การเปิดเผยที่แสนหวาน
 ที่มองในดวงตาของคุณ
 สัมผัสของคุณในยามค่ำคืน
 ฉันพบความรอดที่หอมหวานที่สุด
 ในอ้อมแขนของคุณ ที่รัก

 อบอุ่นเหมือนแสงแดดยามเช้า
 ความรักที่อ่อนโยนของคุณ (ความรักที่อ่อนโยนของคุณ)
 มาและยกฉันขึ้น
 ดูสิ่งที่คุณทำสิที่รัก

 โอ้
 คุณเป็นสิ่งมหัศจรรย์บางอย่าง
 โอ้ คุณ คุณ คุณเป็น
 คุณคือสิ่งมหัศจรรย์สำหรับฉัน
 โอ้

 คุณนำความสุขมาสู่หัวใจของฉัน
 ฉันพบความรักในอ้อมแขนของคุณ
 ดูสิ่งที่คุณทำกับฉัน
 คุณทำให้จิตวิญญาณของฉันเป็นอิสระ
 คุณมาและมอบความรักที่ฉันต้องการ

 โอ้คุณ
 คุณเป็นสิ่งมหัศจรรย์บางอย่าง
 ที่รัก ใช่
 โอ้ คุณ คุณ คุณเป็น
 คุณคือปาฏิหาริย์ ปาฏิหาริย์สำหรับฉัน

 ที่รัก คุณคือ
 โอ้ปาฏิหาริย์สำหรับฉัน


[Original Lyrics]

Prayed for an angel
 To come in the night
 And shine some sweet light on me
 Found only strangers
 Then you came to me

 Just when I'd given up
 You gave me love (You gave me love)
 My world was tumbling down
 You turned it around, baby

 Ooh
 You're some kind of miracle
 Oh, you, you, you are
 You're a miracle to me

 Sweet revelation
 That look in your eyes
 Your touch in the night
 I find the sweetest salvation
 In your arms, baby

 Warm as the morning sun
 Your tender love (Your tender love)
 Came and just lifted me up
 Look what you've done, baby

 Ooh
 You're some kind of miracle
 Oh, you, you, you are
 You're a miracle to me
 Oh

 You brought joy to my heart
 I found love in your arms
 See what you've done to me
 You set my soul so free
 You came and you gave me the love that I need

 Oh you
 You're some kind of miracle
 Baby, yeah
 Oh, you, you, you are
 You're a miracle, a miracle to me

 Baby, you are
 Oh, a miracle to me